Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

.. saya mintak maap ..

Shazrul.. 
sy nk mintak maap sangat kat awk sebab 
kerana saya awk mengalirkan air mata.
maafkan saya. saya terasa begitu berdosa terhadap awk..
buat masa sekarang saya tak mahu memikirkan tentang cinta.
saya mahu hidup single .. saya sudah tawar hati dengan lelaki.
terima kasih sebab menyayangi diri saya.. 
saya juga sayang awk tetapi hanya sebagai kawan...
maafkan saya dengan keputusan ini.. 
maafkan saya kerana tidak dapat memenuhi kehendak awk 
untuk menjadi teman hidup awk..
jangan pernah sesekali awk mengalirkan air mata kerana saya...
biarkan saya gantinya dengan air mata saya..
saya tidak mahu lihat sesiapa sedih kerana diri saya...
maafkan saya shazrul....
(keropok moni gp)