Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

.. sweet 18 ..

masuk jew 2011 nie , genap um0 sy 18..
sweet 18 gitew.
actually bl0m lg.. 8 nov niy bru la 18 tawon.
so,saya masih muda,
sweet 17 (si manis 17)
i know i cute, sweet, beauty
weekkkk.... :-p
for this year saya ada azam tersendiri such as
~ nk jadi lebih baek dari tawon lepas
~ nk amek lesen and nk cari keje sementare tunggu kputusan
~ nk menjadi seorang yg setia pada seorang lelaki sahaja
urmm,,myb tu je kot wat mase sekarang..
uwad mase sekarang... saya mengaku saya ramai kawan lelaki
tetapi. kenapa kawan lelaki yang baru saja kenal saya dah nk berkapel ngan saya
 1 more sy nk minta maaf sy sebagai seorang kawan yang saya telah melukai hati shazrul .
maapkan saya.saya sayang awk.. sy mntak maap sebab sakitkan hati awk.
untuk kawan sy yg laen.. ingat la berkawan biar seribu , berkasih biar satu.
putra , ashraf , amir.. ingat taw.wanda sayang korang... korang kwan baek wanda bile wanda dalam kesusahan.. i luv u..
kepada yg laen.. bukan wanda x ingat korang tapi wanda nk korang tawu yg wanda anggapkorang adalah kwan biase wanda....
wanda syg semua.. kwan2 wanda n family wanda..