Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini


DEAR DIARY,
12.FEB.2011
mama ajak g alek kmpong. sebab ade pesta.. mmg saye tawu lame dah.ingatkan mama tak nak pergi. tak sangke mama nak pergi. petang tu juga saya mandi bersiap , make-up , dah wangi harum semua. terus pergi start car n teruskan perjalanan ke bidor, perak. tetapi saya dan mama je pergi. adek-adek ku semua nak duduk rumah dengan abah. kami sampai dekat bidor tepat pukul 9 malam.time sampai, memang ramai gillew pengunjung. ape-ape pun. lepas park car terus masuk rumah atok pergi bersiap. kasi chumey haha.. dah siap tu ape lagi.turun la pegi tengok orang buat show. tapi mase saya sampai tu jiran saya yang sekampung dengan saya tu buat show.. ape-aep pon show dia memang best dari yang lain. memang hot gillew.. penyanyi dia kak shana from shamurai band. luv u kak shana. abis je show kak shana.start la show daripada pihak penganjur. biase-biase je.. tak se hot kak shana saya.. haha. abis all show time penutup pukul 11.30 kot. lepas habis tu. saya dah tak tentu arah bcoz tak de member. ade member budak bidor kebetulan dia busy. tngal bob sorang je.. actually i hate him. nak buat macam mane?? terpakse find him. coz untuk teman saya for a few minute sementara nak cari budak kampung saya or my mum. lepas jupe tu, (BERMULA DRAMA BOD0H).. bob tu suro tengok bulan la. dia cakap dia syg saya.. weekkkk... lastly dia mara saya sebab saya x suka dia. dia ada cakap like this " NASIB KAU POMPUAN, KALAU KAU LAKI DAH LAME AKU BELASAH KAU DENGAN HELMET NI". so my answer. "PUKUL LA. SIKIT PON TAK TAKUT. PUKUL LA." dalam hati saya. saya ada la juga perasaan takut.. then dia cakap nak balik. lagipun my mum halau dia. i still stay luar rumah smbang dengan budak kampung.. my mum pun ade sebelah smbang dengan kawan sekampung juga.. bukannye orang lain dia nak jeles-jeles. kawan saya masa kecik-kecik juga. da besa saye nak la jugak smbang .. then dalam a few minute. he come back. dia nak pukul saya dengan jacket dia. arhhhh... lakonan cam bodo.. dengan cara jalan gengster la konon. sori saya x mudah takut nak gaduh dengan lelaki. dia kasi balik kad sim saya. saya x mau. lastly dia kasi sim n subang saya yang tertinggal kat dia. fon saya dekat dia memang saya hadiahkan. begitu juga dia hadiahkan fon nokia 5800 n kad sim to me.. ada ke patut dia menangis depan orang, depan member saya. saya kasi balik kad sim n janji palsu sama dia. kata saya janji kalau dia pakai kad sim saya, saya akan telefon dia selepas ni. then dia balik.time saya sebelum tidur. saya ada text dengan my lurve.. tetibe dia kol me banyak kali. 16 misscall.. 3 msej kot.arhh... until la today 14.feb.2011. dia kol saya tak pernah ankat fon..
apa-apa pon saya sayang my boyfriend. saya nak dia tahu yang saya tiada sesiapa lagi selain dia. memamg bila dia cakap tak jadi jumpe saya mara. yup saya mengaku. lama-kelamaan dia juga buat saya gembira. hilang semua kemarahan. saya sayang kamu HAS. 
saya cinta kamu
saya rindu kamu
saya perlu kamu
emmmmmuuuuah