Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

.. HAS ADHAM ..





has adham.
kita baru saja kenal. kau selalu saja katakan aku ni budak baik.. entah kenapa sy suka marah kalau kamu ckap begitu..saya selalu lable awk budak jaat.. sekarang saya sudah pun menjadi milik awk.terasa tiba-tiba juga aku mencintaimu dalam hati.. tetapi tidak pernah sekali aku keluarkan dripada hatiku. awak selalu bercakap secara spontan apa yang ada dalam hatimu. wnda syang has.. has, im yours.. wanda ni has yang punye.. wanda bukan milik sesiapa lagi..wnda x pernah memadang harta, rupa, tetapi keikhlasan has tat wanda.. wanda cinta kamu has,.... muuuuaxh...lurve  u so much...