Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

in our night





pada waktu malam yang hening.hanya kelihatan kita berdua sahajadi berenda rumah kayu itu.di situ juga kelihatan sebuah kerusi sofa berwarna biru.kau duduk di atas sofa.aku pula hanya duduk di lantai kayu itu smbil menundukan kepala di atas sofa yang sedang kau duduk itu.aku tidak mahu tidur di atas sofa kerana aku mahu kau yang berehat di situ kerna aku tahu kau keletihan bekerja di siang hari.semasa aku tidur dalam keadaan menundukan kepala,kau menarik tangan ku yang kesejukan malam...aku amat selesa sekali dengan genggaman suammu itu dapat menurunkan suhu tubuhku.kamu meletakkan tangan didadamu.. aku merasa di setiap detik dan degup jantungmu.ini sahaja dapat membuat aku untuk menyayangimu.selesa sungguh hidupku.bertambah selesa lagi tidurku.sikapmu amat manja dengan ku.kamu menarik-narik rambut ku dengan manja..dalam keadaan sejuk malam,kau sanggup membuka bajumu demi menyelubungi tubuh kecilku ini.aku terasa amat selesa.tetapi terasa amat berbudi kepadamu.kemudian,setelah hujan mulai reda.kita pergi di bawah khemah itu,denagn melihat pelbagai gelagat orang lain.aku terasa terlalu mengantuk lalu tertidur di atas bahumu.kau juga tidur menindih kepalaku. maafkan aku tidak dapat menahan keletihan tidur.. hehe.. syg awk bob. awk kawan baik saya yang pernah saya ada...