Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

miLik siaPakah aKu??





dalam kehidupan ini,selalu perkara yang kita tak jangka sering berlaku. tetapi aku ada satu soalan ynag bermain didalam minda ku ini, salahkah aku bercinta?, dicinta?, dan menyintai seseorang yang saya sayangi..saya tahu saya juga ada salah silapku dengan kawan-kawanku.jadi disini aku ingin memohom maaf,apa salah silap saya selama ini.amir firdaus, kita mmg pernah kapel.dulu memang hati saya sayang sangat kat awk.tapi apa yang saya dapat?awak sering biarkan saya sendirian.sering kali juga terlintas didalam fikiran aku,takut diriku di buruk-burukan oleh kawan-kawanmu.maafkan saya bercakap begini.tapi inilah hakikatnya dalam fikiranku.. bob,awak adalah kawan baek saya.memang kita pernah kapel.tapi awak sendiri yang membuat keputusan supaya memutuskan hubungan kita secara aman dan membawa haluan masing-masing.status kita hanya sebagai kawan sahaja sehingga kini.susah senang kita tetap bersama. amirul hazwan,saya minta maaf buat awk kecewa dengan sikap saya.awak harapkan saya tetapi saya menghampakan diri awk.im sorry.    now, aku ada kenal someone yang amat aku sayangi iaitu HAS ADHAM .. pada mula nya kami hanya kawan biasa. tetapi lma-kelamaan.timbulnya rasa sayang antara satu sama lain. one more ques.. mungkinkah hubungan terputus di tengah jalan lagi???? itu lah persoalan yang sering bermain dalam fikiranku..has adalah kehidupanku, nafasku, harga diriku, darahku.. u are everything.if u go.i will never seen in this world again.kini.WANDA ANDERLINA adalah milik HAS ADHAM