Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

ABOUT SAIA LAA ....

hye !
whut-up ?!!
asalamualaikum .
ni hao ma ?
salam ku hulurkan untuk awk la !
awk kan bace blog ni .
kali ini admin na cite .
but cite ni ekslusif cikit .
hehe .. becoz ta pernah diceritakan kepada sesiapa
cume nak cerita buad kamu yang nak bace blog saia ni .
thanx fer nak read ..
 
actually na cite tentang diyi admin yang sebenar !
 
its me ..

 


ini la saya !
 


ini pulak bakal suami saya !
encem ta ?

 


this my mum !!
(nur hidayah bt abdullah)
 
 


this my dad !
(nordin b ahmad)
 
ini pulak adex saya yang ke dua ..
(nur hakim)
 


ni adex bongsu saia .
(nur akashah)
 
adex saya yang ke tiga pula.
(nur syazwan)
tapi x de pic diye !!
sowie ..
 
nama i/c : nur wardah binti nordin
nama sebenar : wanda anderlina
nick name : wanda , wawa , lina , akak , adex , baby !  
age : 17 tahun .
d.o.b : 08 . november . 1993
p.o.b : hospital sungai petani , kedah .
height : 154.5 cm
weight : 40.0 kgo
hobi : bloging , facebooking , singing , shopping .
fav colour : pinx , blacx , violet .
fav food : ikan bilis , udang !! , muffin , cookies , chocolate .
fav drink : watermelon juice , milo .
zodiac : scorpio .
 
 
apa yang saya tahu tentang saya ialah , seorang yang degil .terlalu memanjakan diri .
seorang yang berlagak dan sombong . tetapi mempunyai hati yang lembut dan mudah tersentuh. mudah memaafkan orang lain . tak suke kepada orang yang hipokrit . bencikan orang yang gedix . saya juge takukan semua binatang . taken by has adham . selalu buad kerje lembap macam ciput ! . mudah tergoda .
 
saia anak jati kedah .stay kat ipoh , perak selama 9 tahun .berpindah ke pulau pinang semasa berusia 10 tahun .  dalam pulau pinang stay area bukit mertajam . firstly duduk area machang bubuk selama 3 tahun dan pinda ke area bandar perda until now !
 
sekolah first saya :
1. tadika pasukan polis hutan
2. sekolah agama rakyat pasukan polis hutan
3. sekolah kebangsaan pasukan polis hutan
4. sekolah kebangsaan juara
5. sekolah menengah kebangsaan permatang rawa
 
( sebanyak 5 buah sekolah yang pernah saya bersekolah )
 
i think sampai sini jea yang admin na cite .
haha .. thu tentang ni je la ..
admin pon rase tak de pape yang patut admin cite .
lau na thu pape . tanye la admin yea ..
tata .. bubye ..
asalamuailaikum ..
 
FULLSTOP
....................................................................................