Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

princess is back !

HYE ALLS !
pengunjung blog and si penconteng blog .
princess dah lame tak muncul di kaca blog untuk menconteng somethink yang agak bosan . haha.now princess dah pon kembali ke blog . princess meninggalkan blog atas sebab , malas !<--(alasan tak boleh di terima pakai). sejak dua menjak dan bermenja-menjak nie , princess asek serabut kepala . ouh , lupe nak bagi tahu. actually princess dah pon change hair colour . hehe . tapi agak pelik . princess suke kan perkara yang pelik . my mum said ''macam rambut ayam!'' sebab merah dekat ats je . rambut depan je cerah . yg belakang tak de colour pon . huwaaaaaaaaaaaa  :-(  . princess sedeh ! .pape je la . tapi pape pon princess nak colour kan yang belakang . kasi rata and buad treatment . semalam 31 . march . 2011 ..my father's bufday .yang ke 47 kot. sowie kalau sala . hehe. kami sambut dekat seberang jaya .pergi makan je pon sebab cuace hujan. so , tak ade activiti yg lain . hurmmm.. 4 april 2011 nie pulak bufday someone . hehe .tapi im so sowie .princess tak ape nak kasi dekat dia. maybe ade something yang dia tak pernah dapat , princess nak kasi . .nak tahu ape . tu rahsia .. nak kasi suprise cikit . ^_^ .. 

next
hye again . hehe . kali nie princess nak cite something . ade sesetengah member dekat facebook tanyer . eh wanda , ko mara kat sape ? asek naek statement yg agak grrrrrr....
haha. nak tahu sape ? actually budak yg dimaksudkan itu adalah AMIR FIRDAUS .
now , princess dah dedahkan secara terang !. kau adalah lelaki yang paling hina dalam kehidupan aku . aku harap dia sendiri yang membaca blog aku .ade terdengar cerita ko ade kasi emel blog aku untuk orang lain usha blog aku . so,ko sendiri pon dah menjadi salah seorang peminat blog saya laa.ouh , thanx fucker ! . where i have semua info ini ? walaupon kedua-dua facebook saya dah pun memblock budak sial tu . ? dengan cume duduk dekat rumah , and berhadapan dengan lappy . aku dah jumpe semua tu la .ko ckp aku nie BAGETTTTTTTTTTTTT...baget giller ! whuteva la aku jadi sucker bila tengok fucker .i knoe status tu fer me .coz u said 'ex bdk kelas u' .. yup ! i ex class u' .. dlm kelas ko , aku sorang yang change class time tu .so , i ex class u. and i really noe awk berdendam dengan saya . ntah ape punce sume nie terjadi . time hati aku berapi is time terjumpa mase ambil result dekat sekolah . allah .... meluat gile tengok muke AMIR FIRDAUS , FAHMI and WAN . mcm tengok bangkai berulat . geli taw . 
kalau aku bole buad apa ynag aku nak . aku nak ko and da genx MAMPOS ! aku benci korang and sisa fwend ko yang berlegar dalam friend list aku . aku akan bunuh sorang-sorang . baru aman hidup aku .