Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

selamat pengantin baru for my ex ..

today is 1 march 2011
hari ini kenduri my ex (aziri) at bidor , perak
admin cume na ucapkan selamat pengantin baru
and thanx sudi bekawan dengan saya
dan terima kasih buad saya titiskan air mata yang pertama dan terakhir 
sepanjang kita kenal

saya dapat thu semua cerita ini
daripada budak kampung and makcik saya .
to makcik-makcik ku , saya dan dia sudah ada kehidupan masing-masing
so , tak de mase saya nak ganggu kehidupan rumah tangga orang lain.

semoge berkekalan sehingga akhir hayat ..
amin .