Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

whut new bouT u , pRinceSs ??

hye sweety . ladies and gentlemen .
( si peng'usha' blog )
^_^

whut new bout me ??

OMG . OMG .princess sedang menggusahakan pic yang terbaeekkk ..!! just for my blog . so , ape pon kene rujuk my assistance , iaitu my sweetheart , Has .
for choose pic terbaek and suruh dia editkan . LOL !
maybe lambat lagi princess nak letakkan dalam blog ni .
mungkin dalam sebulan lagi terpampang la pic terbaru and new version princess ..
haha . ^_^ .
princess pon tak tahu ape nak jadi nanti and nak pose mcm mane . gini ke , gitu ke .
all this just planning je . princess pon still busy with my research . just search bout fashionable . for change my lifestyle . with new look , new version in my life .
'' ouh , princess is that u ? u r so --------- '' haha .. just imagination .
khayalan semata - mata .
now princess mencari style look in glamorous , fabulous and kelihatan matang . dan tidak lagi sweet like keanak-anakan .
bubye .
^_^