Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

"LESS IS MORE"

why my title "LESS IS MORE"

baru-baru nie princess telah pon membace sebuah artikel . apa yang terbuku dalam artikel tersebut telah membawa seribu satu tafsiran tentang diri saya kerana perkataan
"LESS IS MORE" amat sesuai sekali dengan diri saya. nak tahu ape ?
dalam bahasa melayu adalah "sedikit ialah banyak" ...
OK ! kita bercakap tentang KNOW ME AS MY SELF .. time keluar rumah means jalan-jalan tak sah tanpa secalit mekap .just mekap yang simple but so nice. make me look georgeous and fabulous like a wonderwomen <-- pujian yg melambung .. i know im not better than you . sorry talking about kecantikan . +_+  . about fashionable pulak .as you know my self . im just a simple women . but you don't know actually im a SHOPPAHOLIC .. all my money is gone .saya beli makeup , baju , seluar , blouse , penjagaan dalaman dan luaran . selalunya ia tak pernah cukup buad saya . now saya terpaksa menggunakan perkataan "LESS IS MORE" . biar berpada-pada (berjimat cermat) janji ia amat bermakna buat diri sendiri dan membangkit kan rasa gembira . buang sifat keegoan yang akan memakan diri dan berisiko menghadapi kerugian dalam diri. nasib saya tak pakai credit card lagi . cuba bayangkan kalau cdedit card menjadi milik saya .. wah ! dunia ini aku yang punye .. rase kalau 1 pavilion aku boleh beli .. KLCC pon sure akan jadi milikku.  ^_^  a.k.a SHOPPING TANPA BATASAN !!! ..
so to other blogger tak mao la jadi macam saye yea .. jadi la pengguna yang bijak . jangan la membazir . =_=  .
apa yang saya cakap tentang "LESS IS MORE" ini ialah apa-apa perkara jangan jadikan MORE IS LESS .. it look like . pembaziran mungkin kecelakaan . so buad lah sesuatu dengan sempurna .. ingat lah .. awk ! yes awk la . yg membace nie . awak pon boleh mengunakan formula "LESS IS MORE" dalam kewangan , percintaan , kehidupan dan sebagainya .. hope you have a great life  ^_^


p/s : actually banyak idea tadi .. tertiba jea dah terbocor idea saya .. so banyak nie je yang bole saya blog kan ..  ^_^ ..