Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

''love u no matter happen u my husband now and forever''

kadang kala kesalahan yang kita lakukan tanpa kita sedari.bila dah sedar , mule la berjanji setia ''pomiz , saye tak akan buat lagi.''  .janji hanya sekadar bermodalkan air liur sahaja.dalam 2 atau 3 bulan , tanpa kita sedar kesalahan yang sama berulang lagi kerana dah melupankan janji yang bermodalkan air liur itu.

semalam dah pon saya melakukan kesalahan terhadap kekasih saya..saya mengulangi kesalahan yang dahulu. apa pon saya mesti cerita dekat hubby saya. sebab dia adalah segalanya. kalau saye boleh sharing cerita dengan orang lain , semestinya saya boleh sharing dengan hubby saye. dengan hubby saya apa-apa cerita pon saya WAJIB cerita. saya tahu kalau dia akan marah saya kalau saya cerita.( dia masih nak tahu cerita yang sebenarnya walaupun haikatnya dia dapat rasakan bad news melanda dirinya ).bile saya mulakan cerita , dah pon kelihatan muke sayang yang agak lain. nampak sangat sayang tak sedap hati. tiba-tiba , sayang memotong cerita saya .'' yang cite nie yang sayang pangkah baby''<-- kata-kata sayangku . saya tahu .. cerita yang saya sampai kan telah menguris hatinya dan buad dia tak sedap hati ..semuanya salah saya. kalau saya ditempatnya , saya pon rasakan begitu juga. di saat itu , air mata ku jatuh mengalir di pipi ..




ya allah , saya dah pon melukakan hati seseorang yang amat ku sayangi , yang amat aku perlukan dalam diri ini , dan amat ku cintai. (dia adalah bakal suami ku)  ^_^  . 
mengalir air mataku . tanda kekesalan dengan kesalahan aku yang telah aku lakukan. kini , fikiran aku tidak mampu memikirkan apa-apa. aku dalam kebuntukan . aku cuba menenagkan diri. one word dia type  '' love you no matter happen you my wife now and forever '' 
wah , hati ini cair macam coklet. terharunye aku mendengar . terus mengalir air mate dengan deras macam waterfall. ape pon dia langsung tak marah saya sebab saya adalah isterinya. walaupon hakikatnya hati sayang saya masih terguris .. muuuuuuaxch
ILYSM
( I Love You So Much ) 

your wife ,
wanda anderlina <3