Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

our relation ? i still ....

hye stalkers !
hye stalkers ! how are you today ? attention for this new statement. i have promise with someone untuk kemukakan cerita ini untuk mengelakkan pertanyaan dan sebarang anggapan negatif dari fakta yang sebenar.cerita inilah kebenaran segala pertanyaan sebelum ini. ini fakta bukan auta. so , cepat-cepatlah terjah cerita ekslusif ini. cerita tentang aku , dia , ketiga dan members.watak utama mestilah aku ! 'dia' is my hubby as 'darling'.and watak tambahan yang selainnyer lah. dimulakan cerita dengan hari dan tarikh kami couple. tepat hari selasa (1.2.2011) . tarikh keramat bagi wanda anderlina and has adham ..hari pertama kami ber'couple' .disitulah mulanya bibit percintaan kami. sejak itu nickname darling i dah jadi 'sayang' .. saye pulak bernama 'baby' .. wah gitew ! baby yang dah tua bangka . dalam hubungan kami , tak sampai 5 hari kapel , populariti saya dalam facebook dah mula menurun .saya tak kisah janji saya hidup bahagia dengan si dia .semua orang tak boleh menerima keputusan yang saya dah ber'couple' . habis pict darling saya dihujani tomahan yang tak wujud dan tak masuk akal semaunya berbaur fitnah . semua orang tak restu saya kapel . semuanya dalam golongan lelaki 10% from my friends list in facebook. i don't know why semua orang tak merestui semua ini .. bukan aku nak kahwin. cume bercadang nak kawen je . sejak tomahan demi tomahan dan berbaur fitnah , terdetik rasa bersalah dalam diri saya.sebabnya kerana saya , darling saya mendapat cerita buruk tentang saya & fitnah dan segala-galanya yang melanda.i can feel hurt what he feel. kami teruskan jua hubungan kami. pelbagai dugaan saya hadapi semuanya tercatit dalam blog.kisah aku dan dia bila pula ? langsung tak de ? so , itulah soalan yang darling saya tujukan . kenape kisah aku dan dia , kisah pahit manis kami bersama tak pernah aku terbitkan dalam blog ? tapi kenapa bila hadirnya masalah atau pon orang ketiga dalam hidup kami sibuk aku buad statement and pampang merata. and semua ini nampak sangat macam darling i tak perfect untuk saye bagi pandangan orang ramai... 



the answer is here .. dah banyak hari aku cuba tak nak jawab soalan ini sebab takut saya tak boleh berikan jawapan yang terbaik untuk hati bakal hubby saye . ''ape bagus sangatkah mamat tu ? apa baik benarkah mamat tu ? apa hebat sangatkah mamat tu. sehingga perlu diketengahkan.apa hebat sangat gelaran VIP tu ? almaklumlah sapa lah teman...'' <-- petikan kata-kata darling saya .. (baby dah copy and paste in blog la sayang) hehe. ok la. secara spontan saya cakap.mamat itu merujuk kepada sinchan. kenapa sinchan boleh berada dalam hidup saya ? padahal sincan adalah kawan baik kepada sepupu saya. kawan baik abang mie , angah and abang zie. dia kenal saye mase dekat johor. mase kami buat majlis pertunangan kak nadia and abang zie. saye dengan sinchan snap pict sambil bawa hantaran. dari situ kami kenal. tapi taklah kenal mendalam. just sekadar tahu menahu siapa aku siapa kamu. first kami betul kenal dalam facebook la .. dari tu dia selalu contect. siang malam pagi petang. selalu ingatkan text dari darling tapi dari sinchan. bila ingat text dari sinchan tengok dari darling .. hehe..next sayang merujukkan kepada word VIP . very important people/person. actually itu adalah azim . my best friend.a.k.a snobeyllish. sebab baru-baru nie saye tengok blog dia and dalam row bahagian kanan ade list pict . maybe his 'very important friend list' or BFF... apa pon tiada siapa yang lebih hebat dari sayang. sayang lebih perfect dalam dari mereka dalam hidup baby.mereka semua baik je dengan baby. sayang jangan risau tentang hubungan kita .. baby tak akan tinggalkan sayang .. i miss u and i LOVE u sayang .. muuaxch !