Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

unperfect !

kelihatan seorang gadis yang keseorangan sambile bermenung di atas meja . matanya tepat ke arah luar jendela .melihat hujan yang sedang membasahi bumi . gadis itu adalah aku !! sambil ditemani segelas milo panas dan ubat . dalam perasaan dan ingatan memikirkan tentang dilema yana sedang dihadapi . aku tak la secantik orang lain. aku cuma 'hot' , 'tiptop' dalam facebook.tapi sape tahu realitinya . realitinya aku tak seperti disangkakan dalam facebook .bisakah aku mnjadi seorang princess  ? dimana perginya kuasa dan kehebatan aku dulu ? tik tok tik tok . pejam celik aku dah jadi macam ni. aku nak jadi 'aku' yang dahulu . kini sudah hadirnya rasa rendah diri dalam hidupku. malu nak keluar rumah . tambahan kalau nak berhadapan dengan orang ramai.malu sangat .aku ta se'hot' dulu . ta se'fabulous' dulu , and ta se'cute' dulu . aku hanya gadis yang tiada apa-apa .. unperfect !
 
p/s : ewww , ayat low aku pernah terbit kan .. pape pon acting semate ukeyh ! .. adios !
 
unperfect gurl :
wanda anderlina