Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

doRaemoN toLong akU ..

hye stalkers ..

dah lame miss tak kemas blog nie . dah besawang habis .. huwaaaa ..
sedeh nyer ..

actually miss now tengah pening la .. banyak benda kene pikirkan ..
miss tengah tunggu keputusan upu .. dengar cerita maybe keluar 6.mei.2011 .. then , miss dapat lagi form 6 .. register 9.mei.2011 .. huh .. mane 1 nak pilih nie ..
maybe miss kene masuk form 6 dulu . kalau dapat upu tu baru la chow dari sekolah tu .
nasib dapat sekolah lame jugak . alhamdulillah . tapi miss belum print keputusan form 6 tu yang kene bawak time register tu nanti .
baju sekolah lagi , black shoes .. haiiyaaa .. ta suke la .. still dengan baju sekolah yang sedondon dengan pelajar lain .. kalo dah ke universiti ke tak pe la jugak ..
pening-pening-pening .. i need help ..
i need DORAEMOn . nak pinjam poket dia .. saya nak tengok mase depan .. ape aku buat time mase depan . kalo aku dah tahu .  tak de la aku kelam kabut nak pikirkan time now ..
urmmmm ..

i need somebody can help me ..

arggghhhh (nak shout kuad2)

gewammmm taw ..