Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

bersabar sebab atas nama MEMBER ! now , who care ?? i don't care ....

blog bukan satu - satunya tempat wawa nak keluarkan cerita buruk tentang wawa or member baik wawa .

hidup dah se geng . last year , semua 5 orang dalam segeng  wawa , fyra , eifa , anys , and nada  hidup aman damai je.

serious wawa cakap , someone dalam geng wawa ade sharing their problem with me. OUh ok ! . just share. i don't care. 
 
don't worry. wawa tak pernah bukak cerita buruk orang and tak suka la tentang buruk-buruk orang ni . 
kalau ade problem sharing je .. 

ok , ade la someone from my geng nak sharing cerita peribadi dengan  wawa . sila kan . 

1 skool tawu wawa rapat dengan BFF wawa namenye A *bukan nama sebenar , just choose 5 orang dalam list member*
 
A tu la member hidup mati wawa . walau kami rapat dalam 5 tahun until now , siyez wawa cakap dalam BLoG ni , wawa mintak maaf sebab dah banyak cerita baik buruk A-Z , atas bawah , depan belakang , maybe dalam 80% cerita wawa and everything dah 'ter' sharing dekat A.

nak buat macam mane , perahu tak boleh reverse dah. tak de gear reverse.

im so sorry to B*bukan nama sebanar juga* , wawa tak sangke bila korang ber 4 dah dalam alam pekerjaan , si A bukak cerita buruk tentang geng kita ,. wawa mengaku bersalah sebab ceritakan dekat si A ..wawa tak sangke si A tu talam berape muke dalam geng kita .  sebab member wawa tak nak gaduh . nak tiap2 kali nak bertalam muke , ape nak jadi dalam geng kita ???? 
 
now , wawa tak de bergantung pape dengan A . wawa boleh leavekan si A tu.
A tu pon semakin hari semakin membenci wawa , i don't care . ape salah wawa dekat dia , wawa tak tahu , tapi tak pe , FAIR laa . bagi aku , kau pon ade salah dengan aku , member punye pasal aku tak pernah mengungkit .

oih , A , kalo kau nak tahu . 1 geng suda kenal perangai kamu. aku lagi lama dengan kamu dah masak la dengan perangai kau , dah rentung perangai kau tu ..
MIDDLE FINGER for u !!

ok fine ! kau ade haluan hidup sendirikan ? aku pon ade !. so , time kau kerje tu jangan la tiap kali asyik nak naikkan aku sebagai hot topik gossip korang ! 
siyez aku cakap kowang tak boleh pakai !!

si B tu , aku dengar cite , kau semakin hari semakin naik kepala , setakat kerje gaji ciput , walaupon nobody care.

btw , thanx aLOt dekaT friend wawa < nak tahu click cini > 

i hope u diffrent from they others !




like ? : tenkiuu .. kalo boleh leave comment la ..

haters ? : block la fb aku ! jangan melawat cikit pon blog aku . faham ! penat nak samak blog ni.