Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

look like perfect . BUT , not . HAS ADHAM is perfect for me .

sekarang wawa dah berimej tudung kan ?

sape kenal diri wawa dulu ? ? baek ker ?
jahat ker ? 

seriously , wawa cakap , dekat sekolah wawa seorang yang pendiam .

dekat luar sekolah mcm ne ? 

---------------------------------------------------------------------------------------------


mase dulu
seriously again , bile aku dah keluar tahap berlagak aku tinggi beb . mencecah langit kot . 
ape nak aku nak , nak dapat jugak ! 

aku cerewet , sosial , dulu aku kaki macam-macam . segalanya aku kaki . tapi aku bukan kaki botol laa .. tettttttt .....

dulu , jahat aku , ade baiknyer . im not evil . not 100% evil ..

---------------------------------------------------------------------------------------

now ,
aku dah bertaubat kot ..
^_^



dah bercouple , dah ade boyfriend , hati still sayang dekat boyfriend.

tapi kalau jumpe laki handsome , cair sekejap jer , then beku balik .
 apsal hati aku beku balik ? apsal weh ?
bagi tau weh ?

sebabnye , aku memang jenis macam ni tau .. 




--->  kalau aku jumpe sorang laki nie , aku selalu banding kan dengan someone . contoh nya , aku bandingkan dengan boyfriend aku sendiri .


lelaki A ni segak , tapi merokok .
padahal boyfriend aku tak merokok .!
better lagi boyfriend aku daripada lelaki yang merokok . rite ??

aku nie bukan la wanita yang cerewet tentang merokok nie . kalau nak merokok , it so k . saya tak kisah.

tapi , tetibe aku dapat boyfriend yang langsung tak hisap rokok . syukur alhamdulillah la kan ?

seriously , 1st time aku dapat boyfriend yang baik sangat and always perfect dekat mate aku .
HAS ADHAM laa , sape lagi . kan lalink ????

1 )dia nie manje . AKU SUKe ( sure dia xnak mengaku )

2 )dia marah kejap je , tak lame . AKU SUKE jugak !

3 )perangai dia macam aku , ade geng laa AKU SUKE lagi !!

4 )funny ! tak kering gusi duduk dengan dia .. HAHAHAHA ! i like ..  ^_^

haaa . macam -macam lagi laa . tak boleh nak list dalam nie . huk3 ..


adios stalkers ..  cayang korang !


statement by ANDERLINa