Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

ainan tasneem + najwa latif .. ^_^

wahhh .. actually wawa minat sangat dengan orang menceburi diri mereka dalam bidang seni nie . tahniah ..

aku baruu kenal depa , depa sampai laa tak kenai aku .
ermm , tak pe , tak kesah pon . 
haha

kenal tak Ainan Tasneem 
penyanyi lagu 'aku suka dia
comey lagu dea .. hehe . macam owner dia ....
or , 
Najwa Latif
penyayi lagu 'cinta muka buku' tuh .. haaaa .
lagu dia best ! thumbsup !

TAPI kan ..
seriously , wawa dah pon ade own 'song' .
lyric and music by me . but , im sory kalau lagu aku tu tak jauh beza dengan lagu-lagu ainan tasneem and najwa latif. .. 

i dah create lagu tu 3 years ago .. tapi still dalam pembikinan video ..
lalallaa  
^_^

sikit pon takde niat nak mencuri hak cipta terpelihara orang . wawa publish cerita ini time bulan puasa kan ?
haaaa . sumpah tak tipu pasal lagu aku .. huhuhu .. :-p