Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

new shoes from OPERA :)


hye peeps ..

wah , tulisan purple and too small .. 
boleh bace ke ?
tak boleh ?? 
pakai la kanta pembesar yea .. ;)
wawa tak boleh tolong kalau korang tak boleh bace .
hehe
^_^


today : 28th August 2011

30th August 2011 <-- HARI RAYA AiDILFITRI .


today wawa keluar dengan mama and babah ..
kami bertiga jea ..
adek-adek semua duduk rumah , main ps jeaaa ..

first place kami pergi --> Alma
pergi situ beli mungee ..

then , cuace hujan .. wiper patah .. OMG + LOL ..
singgah Permatang Rawa , ganti wiper baru .

pergi Perda , singgah farmasi ,
beli ubat and vitamin

then , singgah restoran dekat Perda jugak , beli lauk .

then , singgah jusco beli kasut ..
beli kasut dekat OPERA.
singgah VINCCI , tak berkenan ..
so , beli dekat kedai OPERA 2 pasang ..
1 for me and 1 for my mum :)

this my shoes ..
*high heels + tapak kasut yg tebal


tinggi tahap gaban .. to boost my height  :-p

kenape dalam pic tak lawa yea , kalau depan mate jadi lawa .
myb camera kot ..
i hate my phone !! .. <--( not my phone , my brother's phone . i borrow :) )

bila nak raya ??
nak ngutip duit raye , nak beli phone baru ... :(