Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

all about pic , in syawal 2011 :)


dah berape hari kita dalam bulan syawal ? ce teke ? 
maybe dalam 2 minggu lebih . hampir sebulan kita dalam bulan syawal kan ?
after syawal bulan , bulan ape ? ce teke ? kalau dapat jawab wawa kasi RM1 je . :)

hey ! I nak kasi korang tengok pic wawa and family dalam awal Syawal .


family kami tengah mencari sarapan atas meja ..
ramai bebenor ..
pink colour tu saya ! :)
maaf , gambar tak pakai tudung !

hey , kenape semua orang tengok arah yang same ?
have something wrong ??

the bright and light men is my uncle a.k.a Pak enjang ..
he wears garnier light .
look at him .. awsome !

this pic at Kota Kuala muda . at center and pink girl is me laa !
gorgeous girl ..

hey , look at both of that girl .
a.k.a model kampung !
haha :)
iyla is blocking me . so , I kurang jelas dalam pic ni .
half of me . arghh . why half ?
and why I tak dapat duet raye ..
kids : my younger brother : Akashah 

family my aunty .
from left : kak eira, my aunty and Balqis , my uncle , asyraf and mizie .

4 gorgeous gurl .

 kak eirah and me .
at kfc tesco sungai petani.
the model of this year .
ahaksss . :)
kanak-kanak yang teruja dengan KFC
im so funny and wierd !
ila and kakak iparnye . <kak nad>
in car . peace from me .
heart from eyla
and smile from kak erah .
terrrrrrrrrrrrrbaeeeeeeekk :)
sebut cheessss , not keju okeyh .


hantaran utama and me :)
muke tak nak senyum .
baget cun la konon .
CUN TAK KALOTTT 

aaaaaaaaaaa ... tengok la .
belakang tu saya taw !
cun dak ?
gagaaaga :D
angah : muke suci 
angah and mak ngah yang comell :)
lady first ukeyh !
*klick pic untuk tumbesaran gambar .
dan fine me :)
hey , apasal kak rinie tutup mate ?
tak sudi tengok kamera yea 
haha .
dekat rumah saye yang tek berape nie ..
oitt ! angah tengah minum .
pose yang terbaekkkk ..
peace eyla ..
kids : Ziyadatul Aina .
that guys : mizie .
yang hodoh itu aku !
terbaekkkk .
our family . tapi belum full famlily ..


sampai sini je kot .. haha . letih la .
sudah lewat malam nie . gudbye sayang . and gudnyte ! :)

p/s : untuk fine me in pic , klick pic for tumbesaran gambar . :)
thanx que for read . !