Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

greyson chance VS justin bieber


hey ! sape tak kenal Greyson Chance ??
sekarang dah bising .. merate ada nama Greyson Chance ..
sape dia tu ?? hebat sangat ke ?
nak tengok cikit .. HOT sangat ke ??
sampai bising dalam Facebook , Blog ..

 nak kenal sangat ..
nie la Greyson Change yang orang tergila-gila tu ..
(curi gambar from Mr.Google)
gambar yang agak cute yang pernah saya jumpa ..

seriously , Greyson nie pandai main piano ..
memang owsem .. tabik spring la ..
suara dia bila menyanyi memang hebat .. sampai meremang bulu roma ..
aku dah tengok dalan You Tube .. :)

tengok muke pon , masih mude .. so , bebudak lagi ..
aku tak minat sangat .. hehe


Ini pulak Justin Bieber .. sape tak kenal ..
of course semua kenal kan ?
this guys ..
bagi saye , dia masih muda .. so , tak minat sangat ..
saya suka someone yang berusia sikit dari saya :)

sesiapa yang berminat nak meminang Justin Bieber , silakan ..
sebab saya tak ade urusan and tak berminat .. hehe .. :)

yea , saya tahu , Justin Bieber mempunyai suara yang sedap ,
selalu buat peformance yang hebat ..
btw , dia comel :)
kan .. hehe ..


both of them are AWESOME !