Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

10 months to the happy couple :)


hari nie genaplah hubungan percintaan kami antara aku dan dia .. hehe ..
ewww.. jiwang sangat lah ayat tuu ...

okeyh laa .. hari nie genap hubungan kami 10 bulan .. pejam celik tak sangka dah sepuluh bulan hidup dengan dia .. dan tak terdetik sikit pon nak cuci mate tengok lelaki lain .. so , jadi lah awex seperti aku ..
memang tak ada awex , 
seperti aku ,
tapi yang lebih baik , TIADA !! 
.. hehe <--( lyrics lagu Lelaki seperti aku by Alif Aziz )

hehe . jangan la terase sangat ayat tu .. joke jerrrr ..


emm . .actually , I always miss him at all times . everytime I always wait for his text. every word on his text very meaningful for me ... Indirectly,  it makes me like are enjoying a delicious chocolate .. and im melting like a chocolate too ..

I miss him .. tahap maximum ..
actually , kami berdua bercouple , tapi sifat antara kami seperti berkawan .. we share everything .. and the hypocritical nature never appers among us  :) 
thats why we never fight  .. he is my heart .. without him .. maybe I die ..he is very diffrent from other men .. I like it ..

WE HOPE THAT LASTING FOREVER