Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

azam 2012


sambil dengar lagu Danza Kurudo - Don Omar .. best wookkk .. jom le dengo ..

hey , pejam celik dah hujung tahun .. minggu depan bebudak semua nak sekolah , termasuk aku ..
dah beli ke baju sekolah ? tosken ? kasut ? beg baru ??
mase kecik nak semua baru .. perfect !!
nak beli pencil colour baru .. Luna and Faber Casttle .. tiap bulan beli baru .. kepak laa mak bapak aku ..

hey wassup ?? azam baru korang tahun depan ..
nak masuk 2012 nie .. pasang la azam .. kot menjadi ..
btw , wanda pon ade azam ..
listkan dekat bawah ni ..

1) STPM nie nak 4 principal .. Aminn..
2) Facebook , Twitter .. ketepikan ..
3) Keyboard aku kene sorok .. pantang jumpe aku main ..
3) hubungan aku dengan Has , harap berkekalan . Aminn..
dari bulan Januari nie kene study betul2 .. tak de mase nak main lagi .. cukup la SPM aku lepas ..
STPM will better than SPM lepas ..

doa kan wanda berjaya STPM 2012 , dengan 4 principal .. aminnnnn hirobbila'laminn..