Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

flashback .. all about me :)

hye ... si penconteng blog :)
esok hari penting buat calon PMR tahun 2011 , korang nak dapat result esok ...
kak Wanda doakan korang dapat street 'A' laa , tak mau bengkang-bengkok ..
amin ..
dah dapat result tu , sharing la yea .. jgn malu-malu ..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
entry Wanda kali nie , special for myself .. 
entry yang flashback .. ape yang aku dah buat dulu ..
so , hope terima entry nie dengan hati yang terbuka ..

We start here .. Wanda tahu , ini blog .. semua orang boleh baca .. and semua nie 'ter'paste dekat Mr.Google ..
so , cerita ni Wanda tapis gune FINAS Wanda sendiri .. 
70% cerita nie BENAR...

begin here .. sebelum mencecah 18 tahun ,Wanda pernah couple dengan ramai orang ..
sangat ramai .. such as Fahmi , Ericson Ralone , Bob , Ezry , Aziri , Qhairul ,dan banyak lagi laa .. lupe name laa .
paling lame couple dengan Fahmi , tempoh 5 tahun .. tak kekal sebab parent Wanda and Wanda buat hal..
couple dengan Aziri kejap je .. aku yang lebih syok dekat die .. tak lame sebab dia nak kahwin .. kenduri dia aku pergi .. tak frust pon dia nak kahwin .. mungkin bukan jodoh aku ..
dengan yang lain , semuanya kejap , dalam 2 or 3 bulan ..

Best Friend aku ialah , Fira , Anis , Nada , Ifa , Dayah
this is Anis .. Form six this year , same class with me :)

Cute person , she's Nada Izyan .. ''DeQyan'' for short

Ifa .. taken by Faiz
Cute like Doraemon

This is Fyra and me .. My BFF .. Works at Pizza Hut :)

This is Saff .. I love him .. he's not my Boyfriend , but my Facebook's friend :)

sepupu kesayangan aku ..
yang paling aku rapat ialah abang aku .. both of my abang ..
abg Aman ..

abg Arin .. paling aku rapat .. 
now , he's as hair stylist ..

dulu , time aku kecik , lahir dekat Sungai Petani , Kedah ..
stay dekat Ulu Kinta , Perak sampai 9 tahun ...
pindah dekat Bukit Mertajam , Penang  ..
stay Penang dah 9 tahun , equal 18years old ..

talent .. aku ade bakat ke ??
ermm .. dari kecik aku suka nyanyi .. tambah-tambah dalam kereta ..
sedap ke tak ?? korang tentukan .. and Now , aku main Keyboard ..

selepas 18 tahun  1 bulan (now)
I'm taken by someone .. his name is Has Adham ..
for me , he is very perfect .. 

THE END