Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

tentang aku yang korang tak tahu ..


OKeyh .. entri kali nie pasal myself ..
tentang aku yang korang tak tahu tapi kena tahu .. hehe .
 ready ??



bersedia atau tidak , bolos saja dinding itu .. <--tipujer
ok , kita mula sekarang ..

-aku benci mandi
-aku anak kacukan
-obses dengan kucing putih
-menghadapi penyakit fobia dengan ular , katak , hujan dan kilat .
-3 bahasa yang sering di pertuturkan dirumah
-tak suka sikat rambut
-boros tahap max . sikap yg mak aku taksuka
-pebret udang walaupun ade alahan
-benci bila blackout tengah malam .. 
-tidur malam tak tutup lampu
-gila dangdut dan R&B song
-suka bercakap dengan anak patung 
-tempat tercinta ialah Ipoh .idk why ..
-aku suka meratah beras . sedap
-suke exam tak suka result . :(
-suke gigit rantai sampai bengkok
-aku boleh lenturkan jejari .. gelang kecik pon boleh masuk

haha . now korang dah kenal aku .. maaf aku peliks ..

weird girl ,
wanda anderlina :(