Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

yea , aku lulus :)


yeaa . aku lulus .. nak tahu lulus ape ??..
lulus test computer , mau bikin lesen punya ..
alhamdulillah ..


begin story here -->
perangai aku kalau esok ade benda penting , sure tidur ayam .. sikit-sikit terjaga .. 
sampai aku bangun awal daripada jam loceng ..
dalam hati tu terfikir macam-macam , tak pernah berhenti berfikir , tapi aku lupa apa yang aku selalu fikir ..
time bersiap pagi tu , aku bercakap sepan cermin mcm nie : "aku tak nak duduk sorang , aku tak nak tinggal berdua dengan Zaher macam hari tu , aku nak ada member perempuan , kalau boleh aku nak ada member yang aku kenal dekat sane " wish aku pagi-pagi depan cermin macam tu la ..

masa nak bertolak tu , sarapan minum kopi sikit .. abah kene gerak awal sebab ade kes pulak .. 
so , sampai je dekat kedai maksu tu , kedai maksu tak bukak lagi .. Zaher dah sampai .
hummm .. bosannye ,.. sementara tu , aku bukak buku latihan and buat latihan sorang-sorang ..
aku kalau bace nota a.k.a karangan nie susah nak catch-up ..
tunggu depan tu sampai la kakak kerani tu sampai bukak kedai .. 
masuk situ saje sembang dan bergosip dengan kakak tu , 
kakak tu cakap yang pergi test computer nie ade 4 orang . 2 lelaki , 2 perempuan ..
dalam hati tu alhamdulillah , Adil laa .. wish aku depan cermin tadi termakbul ..

maksu hantar kami dekat tempat test computer tu , sebab Sabtu , ramai giller .. penuh dan padat . 
nasib la kami nie datang time awal ..
masuk je situ , mcm biase la ..
kasi duit RM10 , bagi IC .. tunggu giliran ..

sementara tunggu giliran tu , semua orang baca buku , buat persiapan laa .. Wanda pon bukak la buku , tapi seriously , tangan gigil , mcm-mcm fikir .. kadang termenung .. mcm -mcm benda tak boleh nak buat ..
tapi , nak cover dari gigil , Wanda tak pegang buku , tak pegang ape pon ..
kalau pegang barang sure ade vibrate .. haha :D

tunggu ........... dah datang giliran Wanda .. name kene panggil , dapat computer numb 7 .
so , dah duduk je atas kerusi tu , tak ingat ape-ape .. ingat tak saba .. exsited nak jawab ..
alhamdulillah aku tak rabun warna .. haha . Full Mark .
test 50 question tu ... best jawab .. tengah khusyuk ... tetibe Zaher berdiri depan aku , terkejut tengok dia , baca soalan tu 10 kali tak masuk .. seriously , tu aku hantam .. sebab geram tak masuk otak .. 
salah kau la Zaher .. Zaher la gode aku sampai tak boleh bace soalan .. haha :D
aku melawak je Zaher .. just kidding :)

dah siap 50 soalan tu , die tunjuk butoon 'KEPUTUSAN'
macam tak nak klick , tapi rugi kalau tak click , baik aku click ..
perkataan yang first aku jumpa ialah 'LULUS' .. merenyeh mcm kerang busuk dah !!
seronok teramat .. result 47/50
ALHAMDULILLAH

terus teringat dekat suami aku , kite salah 3 je la sayang , same la tite .. ade jodoh !! .. haha :)

dah keluar tu , dah dapat slip keputusan tu , tunggu la si Zaher . lambat bebeno dia jawab .. mengeja dulu ke?
lepas , Zaher keluar tu , ape lagi , tanye dia .. result ??
"44/50 ..  ermm.. oke la tu .."
"hang bape ?"
"47 je .. '' jawab dalam nada merendah diri , tapi bangge ... haha :D

haaa . sampai sini je story Wanda .. nak dapat lepas 'L' dulu ..
lepas test computer nie , ade teori ..

oke la , bubye syg ku semua yang bace diary Wanda nie .. do talk in my Screambox oke ..
bubye ! muuaxch :)