Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

aku nak motor !!


beberapa hari lepas abah pergi booking motor untuk wanda .. yes !
tapi belum dapat lagi , biase laa ingat bagi duit terus dapat ke ?..
orang kedai motor tu nak uruskan macam-macam lagi ..
abah wanda booking motor Ego S baru ..
ade 3 colour .. black , white and pink ..

first, abah wanda laa cakap kat cine tu , nak warna pink ..
sebab setahu abah aku , aku minah pink , satu bilik warna pink ..
tapi motor niii...............
ermm , tak minat la bah .. sarat dengan pink , walaupun aku minah pink ,..

aku cakap dekat cine tu , nak warna hitam
smart cikit ,, black line hijau ..
tapi cine tu cakap stok tak de kot .. sebab thailand kan banjir , motor jarang hantar bekalan ke malaysia.
cine tu cakap , kalau takde hitam adik ambik putih ye :)
aku ngangguk je laa ..
kalau putih line nye purple .. ermm oke laa daripada pink yang sarat tu .. kan ?
bila nak dapat pon tak tawu ..
hope minggu nie , cepat cikit laa , tak sabar nak rempit ni ..

senang nak ulang alik ke sekolah , tak payah exercise mcm haritu ..
pape pon aku baru dapat lesen 'L'
haha .. rempit sorang je laa ..

*doakan wanda dapan 4 principal untuk STPM 2012 .. amin ..*