Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

my property & prosperity


dear little fellas .. title hari nie 'my property & prosperity'
entah ape aku merepek .. translate in spanish --> mi propiedad , la prosperidad ..

ade beberapa property aku .. yg kurang sesuai jika di publishkan di Facebook .. better terpampang dekat blog yang agak private sikit .. hanya segelintir masyarakat je tahu :-p



abaikan kepala lutut dan betis gajah tu .. 
haha :D

jangan risau .. aku pakai short pants je tu ..
karang korang cakap aku pakai underware pulak .. jgn salah anggap oke :)
kalau sexy tu .. maafkan la ..
everybody makes mistake ..

ouh yea .. i edit this picture by Picnik .. yang bakal tamat operasi pada 19 April tahun ini .. sedih yang teramat sebab Picnik la tempat aku mula edit gambar dan merosakkan gambar dekat picnik ..
sekarang nie boleh edit gambar dekat Picnik .. barangan premium pon jadi free ... sebab free aku guna macam-macam .. lalalalalala ..... tapi edit tak cantik jugak :-p