Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

new story for sharing :)


dah lama tak menaip dekat blog nie .... HYE readers .. rindu korang sangat tau ! ..
im too busy , baru bulan January pon dah tension teramat .. assignment bertimbun sebab sikap aku yang suka tangguh kerja .. haha :D
alhamdulillah sempat jugak buat entry kali nie .. harap korang pon rindu WANDA jugak .. 

by the way , I got my new baby Selasa lepas (10.Januari.2012)
this is it ! .. rempit ke sekolah je selalu ..
kau ade ?? haha :D
tetiba dapat plat 'PKK'
mampus !!! .. apsal laaaa dapat 'PKK' ?? 
dah la member gelar aku PEKAK .. dah dah kena lagi 2 bijik .. ish3 ..
dah nasib badan , nak buat mcm mana .. 


yea .. well now im busy with assignment , pengawas , sukan , kelas ..
selagi tak siap kerja , selagi tu aku busy .. 
semenjak suami aku exam nie , jarang mesej dengan dia ..
aku busy , dia pon busy .. masing-masing faham .. tapi kalau RINDU tu .. terpaksa text jugak  :)

semenjak aku busy , aku menjadi seorang yang pelupa .. haha ..
penyakit baru aku .. kadang helmet atas kepala pon aku lupa .. memang bengok sikit aku ni ..

ouh yaa .. sebelum Wanda lupa .. ade beberapa pic yang Wanda nak sharing dengan korang ..
maybe korang rindu wanda , and nak gambar baru wanda .. hahahaha :D

time birthday MAMA :)
sambut dekat kelas kitorang
PRA-UNIVERSITI MALAYA
belum


wanda and azilah .. 
''pelahap kek''
haha :D
abaikan background kelas yang belum dibaikpulih .. hehe :D

Zirah and Annyss Fieqa ..
sebut 'kejuuuu...'

Ini la MAMA kitorang ..
we love you MAMA :)
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki 

this is Zirah and Shira :)

Yaya and Naa ...
both of them are my BFF :)

mulut aku jadi gitu sebab sebut 'kejuuuuu'....

my classmate ..
cube korang search .. where I am ..
kalau tak nampak sah pendek umur ..
aku duduk paling depan tu .. sebab aku VVIP
Very very important person :-p

dari kiri : yaya, ajie, barathi , annyss , shah (tangan ke dada), MAMA, naa, shiera, zirah and me ..
ouh lupe dua makhluk yang mencakar kipas tu ..
dari kire : nuarz and -azlan and the typewriter- .. haha :D
photographer is Farahin a.k.a Pain ..

PRE-UNIVERSITI MALAYA'S FAMILY ..

annyss fieqa ..
single , 9teen .. haha .. aku promote member aku ..
pic terbaru / 2012 ..
terbaeeeekkk ..

Annyss Fieqa and Elfyra
9teen jugak ..
BFF terrrrbaeeeekk aku !!

pic aku ! .. amacam ?
Najwa Latiff tiru aku tau !! ..
lalalalalalalala ....

semua yang wanda sharing ni adalah untuk tontonan Umum ..
haha .. 
ouh lupe .. kalau korang nak tengok video wanda terbaru ..
dlm you tube .. >here<
dan maaf sebab tak pakai tudung .. lalalalalala :D