Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Teluk Batik 2012 :)


hye .. best nye cuti sekolah semperna CNY nie .. btw, homework , assignment korang dah siap ke ?? actually, wanda mengaku yang wanda belum siapkan segala assignment mase cuti .. syok bercuti sangat .. 
hari nie , wanda and family bercuti ke Teluk Batik , Perak ..

before bertolak, kami tak sangka yang kami se'family' sedondon tema HITAM .. ''hitam nampak kemas, saya Rain''- buat aku teringat dekat iklan shampoo tu .. huhu

kami bertolak dalam pukul 9 pagi .. sampai dekat Ipoh pukul 11 pagi .. lebih kurang mcm tu la .. sampai je dekat Ipoh, kami pekena Nasi Wanggey .. nasi mamak dekat Ipoh .. perghh , sedap giller .. tapi yang tak best, wanda makan cikit je .. Wanda kalau perjalanan jauh, badan suke masuk angin.. semua benda tak boleh makan .. jadi kenyang .. hehe .. tu yang kurus semacam ..

lepas tu, kami terus ke Teluk Batik .. tak ikut highway, ikut jalan lama pulak .. sampai je dekat teluk batik tu dalam pukul 2 kot .. sampai je dekat sana, adik sibuk beli seluar pendek.. sebab tak prepare nak mandi laut .... tapi dekat sana, wanda dapat 'pau' mama, wanda beli selendang .. hehe :D

ouh .. lupe nak sajikan hidangan untuk korang .. sembang je tak berhenti .. oke .. take five ..







banyak lagi gambar aku yang ala-ala mintak penampar .. lain kali bagi je penampar kat aku .. tak kesah ..
aku tak nak la kasi korang tengok muke penyepak aku tu , kang korang benci tengok aku .. haha :D
tengok gambar ni pon sure korang meluat kan .. udah la tu nak membenci aku .. NOBODY PERFECT rite ? 

semua gambar tu, time aku dekat Teluk Batik .. maaf la.. takde gambar dekat pantai .. taknak dekat sangat dengan pantai .. bayu laut dia, melekit badan dan membuat aku tak sabar nak balik mandi .. hehe ..


gambar dalam kereta tu, time otw nak balik ke Penang laa ..huhu .. muke pening je tu .. tak sabar nak mencari bantal dekat rumah ...... halooo, bantal.. nak hug kau erat-erat .. nak bum-bum atas kau ...
fikiran tengah membayangkan bantal kekabu yang terbaik dari ladang .. perghh .. dapat tidur best .. lala ..
time aku menaip nie pon , rase nak menguap banyak kali ..... dan bantal aku tengah panggil . yea baby... im comming....

okey.. jumpe lagi on next entri :)
gudbye readers .. luffieeeUUU.. muuaxch !

xoxo
wanda anderlina