Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

bebudak HOT vs Wanda Anderlina

hye stalkers .. nak kenal dengan Wanda Anderlina.. silakan ..
saya tak seperti bebudak HOT yang pernah korang kenal .. seriously, aku tak pernah sombong ..
orang yang berbuat baik, di balas baik .. aku gitu laa ..

selalu orang HOT suke cakap gini -->'' saya tak sombong "
cube korang try sembang dengan dia .. sumpah dowang buat tak tawu je kat korang agak-agak korang nak buat ape ?? nak buat cerita yang bertajuk ''kakiku di bibirmu'' kah ??
mungkin sebab DP kite belum edit HOT macam dowang ..

kalau kite cakap budak tu HOT sure dia akan cakap 'eh, mane ade .. biase-biase jea' .. weh aku geliiiiiii dowh !! .. siallah .. sesungguhnya, janganlah sombong oke .. kalau perempuan sesama perempuan pon jarang keep in touch .. #perempuan berlagak

situasi seterusnya , kalau la korang terserempak dekat shopping mall, sure budak HOT tu akan abaikan korang macam korang nie tiang mall tu .. and kalau korang tegur pon, reaksi muke dieorang macam tak berminat untuk bersembang . lagipon dia bangga la pakai skirt pendek + high heels dengan member yang fashionista berbanding kita yang pakai sandal bundle ..
kalau korang tersermpak dengan Wanda, tegur lah .. kalau tak pakai spek, wanda susah nak cam orang .. member sendiri pon susah nak cam .. kalau dah tegur wanda, wanda sembang je .. kadang sampai tak reti nak berhenti sembang .. haha :D 
dan korang kene tahu yang aku dekat luar, comel macam
terimalah hakikat .. hehe .. bubye ;)

Wanda sayang awak ..

nota kaki : kalau lelaki tegur aku, aku jarang layan laa .. kecuali orang yang aku dah kenal