Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

dear Has Adham,


hye alls .. semua sihat ?? cantik tak date hari nie 1 . 2 . 12 .. today is our anniversary - wanda & has :)  baru setahun .. alhamdulillah .. insyaAllah kalau ade jodoh, mane la tahu.. pejam celik kami dah ke jinjang pelamin .. wah gitteww .. insyaAllah wanda jemput semua dtg kenduri .. haha .. eh wanda, kau baru 9teen . awal lagi nak berumahtangga .. masak pon hangit .. ade hati nak naik pelamin .. hehe :D

''mahukah encik nikahi saya ?'' hahaha :D  sepanjang setahun hidup bersama dengan Has nie, dia memang best ! .. best kawan dengan dia .. pecah perut .. kiteorang couple macam member je .. sebab kami tak de hipokrit sesama sendiri .. normal laa .. nak kentut depan-depan pon tak kesah .. nanti dah kahwin pon perangai tu keluar jugak kan ??  

Has nie selalu dengan saya .. bila susah , dia ada .. bila ada masalah , dia pon ada .. seriously, dia memang seorang kekasih saya yang PALING baik , dia lah abang , dialah kawan , dialah boyfriend, dialah suami .. dia segalanya .. thanks for all :)  hidup saya semakin better

thanks sangat-sangat sebab awak baik dengan saya.. awak teman hidup saya yang terbaik .. dan awak patut dapat awards .. tapi saya tak ada ape nak kasi dekat awak sebagai tanda kasih sayang dan setia awak dekat saya .. saya cuma boleh ucap terima kasih sayang :) jaga diri dan hati saya dengan baik ..

your cute girlfriend,
NUR WARDAH NORDIN