Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

pengalaman gempa tadi :|

hari nie wawa nak kongsi pengalaman wawa time gempa bumi petang tadi ..


hari nie wawa celebrate birthday member wawa , Annyss at Sunway Pyramid , Seberang Jaya ..
hari jadi dia yang ke 9teen Y/o .. hehe .. 

sesampai je dekat sunway , kami booking movie cerita 'Jangan Pandang Pandang'
sementara tunggu tu , sempat lagi kami pergi makan KFC .. Sogood laa sangat :-p

lepas melantak sampai kenyang , tepat pukul 4 ptg , kami pon naik tingkat atas , nak sep tempat awal2 ..

lame jugak melayan cite 'jangan pandang pandang' .. memang lawak .. pecah perut den .. haha :D sampai gelak guling-guling .. tengah melayan je tetibe kerusi bergegar .. mcm orang main goyang kaki .. semua orang marah .. 'oit , sape goyang nie , jgn la goyang' .. banyak kali orang cakap macam tu .. pening kepala .. time tu la tuduh menuduh orang .. padehal sorang pon tak buat gegaran tu .. tibe-tibe , pekerja situ bukak pintu , dia panggil suruh keluar .. time tu jugak hati rase tak sedap .. mule ingat dekat mama dan tuhan .. Allah saje yang tahu betapa takut dan cuak nya aku time tu .. aku dengar mazlina cakap dari belakang 'something wrong is happen' .. OMG , please help me .. save me please .. i need my mum :(
nak balikkkk :'(
dalam hati tu , jangan la runtuh sunway nie sebelum aku keluar .. time turun escalator tu, wawa pegang erat tangan mazlina .. aku tak nak tinggal mazlina .. aku tolak semua orang , janji aku nak keluar dari sunway tu cepat .. aku tak ingat ape-ape , aku ingat nak keluar dan nak balik ..
time keluar dari sunway tu , wawa and mazlina tunggu dayah and annyss tak keluar .. call dyorang , tak dapat , masalah line la pulak .. asyik ended call je .. dekat luar sunway tu , ramai yang berterabur entah ape yang ditunggu dekat luar sunway tu .. ramainyeee , abah kau je tahu ..

aku pon dengan segera , menuju autopay nak bayar parking motor laa .. ramai , berbaris .. ish3 .. habis mase aku beratur sampai berpeluh . sambil tu , teringat dekat mama , aku call mama .. then call hubby .. dia laaa yang risau sangat .. tapi biase la kan orang duduk shah alam tak rase sangat .. siap boleh enjoy shopping dekat mall lagi , yang aku nie dah keluar mall .. takut runtuh .. time tu jugak member annyss text bagi tahu yang dekat Acheh ade gempa bumi 8.9 skala ritcher .. aku dah agak dah .. sure dapat tempias daripada Indonesia punyaa .. alhamdulillah Allah selamatkan hamba nya yang lemah nie .. serious weyh , this my first time aku rase mcm nie .. before this aku tak pernah rasa .. subhanallah ..

sedikit picture from us .. before gempa bumi





selepas gempa bumi .. bersama muka cuak kami .. dah tak reti nak cover muka trauma .. inilah hasilnya :-p


bertapa ramainya umat2 berkeliaran depan sunway :-p


THE END ..
more picture in facebook