Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

friends or foe ?

friends .. ape maksud kawan ? perlu ke berkawan .. oke .. tahun nie memang ade sedikit masalah dengan kawan2 nie . bukan sebab wawa tak suke berkawan . semua orang perlukan kawan kan . awak pon perlukan kawan for sharing problem and sharing anything , teman jalan2 , teman shoping , hangout and ect . 

ape yang wawa alami sekarang ialah masalah kawan makan kawan or gunting dalam lipatan or macam-macam lagi lah peribahasa yang sesuai untuk orang mcm nie.. lepas berkawan , belakang wawa dok cakap buruk wawa la . benda tak wujud pon diwujudkan . then dia pon buat cerita yang menarik ramai lagi orang supaya tak suka dekat wawa. 

oke fine , eh ingat wawa kesah sangat ke ramai musuh nie .. kalau wawa tak kacau hidup korang , jangan la nak kacau hidup wawa . then , tak yah la nak jadi ustazah or ustaz nak bagi ceramah kat wawa . konon nye wawa nie jahat sangat . eh tengok la diri tu dulu .. dok berpegang , bersentuh jantan tanpa batas , dok keluar dengan jantan naik kereta tiap malam . alasan member .. eh , sejahat-jahat aku tak pernah la nak keluar malam dengan jantan . jahat aku cume freehair and my dressing . so whats your problem ? tak boleh nak beli baju macam wawa ? jeles dengan dressing wawa ? whatever laa ..

kubur masing-masing ye sayang .. cube la taubat cikit mulut kau tu .. eh takde insurans betul laa . aku nie jenis tahan sabar . kalau aku tak sabar memang aku maki kau depan2 .. aku berani buat sebab aku dah pernah buat .. muke aku baik , muke senyap muke pemalu. oke try la buat kau sakit hati .. 

seriously kalau korang nak pangkah aku ,.. silakan .. aku 100x pangkah hang ! .. aku kalau tak suke orang , kau tak tegur . apasal la kau nie muke tembok sangat .. muke tak malu laaa nak tegur aku ..
split on your face .


p/s : sesiapa yang terasa tu .. lantak la . tak terasa takpa . ambik sebagai pengajaran..
       sape makan cili , die yang terasa pedasnya.