Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

a day before in going college :)


hari nie first on July . tomorrow i'll going to Kolej Kejururawatan Kuala Pilah . and now i am typing new entry for this blog and i sitting at chair mengadap lappy , i am in Melang Inn , Kuala Pilah , Negeri Sembilan .

i stay in room 202 . hehe . just simple room . from 5 star, i just give 4 . maybe . 1 jer yang aku tak tahan kalau malam aku pening . room lighting tak beberapa bagus and terlalu malap . buat aku pening , nak termuntah and nk pejam mate and sleep lagi bagus =_=

hari nie fone aku senyap jer . dari semalam . sejak2 aku nak masuk kolej nie mmber Penang aku semuanya dah jarang online . ermmm so bored guys . I still need you alls . hubby aku esok ade paper thats why fone aku senyap . aku pon tak nak ganggu dia . coz esok dia ada paper . good luck sayang . I wish you good luck :)

ayah aku batuk teruk .nasib baik semalam selsema dia dah pulih . cume still batuk . mama aku tak sihat , sakit gigi, sampai sakit kepala .. btw, they here with me , for their daughter to continue my study .

aku dah ucap selamat tinggal dekat semua geng BFF aku . dayah, thanks for hug . mazlina, thanks for song . anis, thanks for the same shirt, go america !! shiera and farahin , thanks for being my good friends ever and forever . i love you all damn so much !!!! tak lupe suami aku yang sentiasa bagi sokongan dekat isteri dia nie =D thanks a lot . korang patut dapat awards THE BEST DAMN FRIENDS IN THE WORLD . hehe :D 

to makcin , pakcik saudara, jiran tetangga yang selalu tanya khabar sebab aku nak pergi masuk kolej nie . thanks a lot .. makcik pakcik dah banyak motivate wawa dalam semua hal . thanks a lot again :) yang bagi duit poket dekat wawa tu , terima kasih , wawa tak mintak pon . pape pon terima kasih sebab sokong pilihan wawa :)

musuh2 wawa yang wawa tak mintak maaf tu , faham2 sendiri lahh .. wawa tak kan jumpe korang untuk mintak maaf sebab wawa tak bodoh . dalam berkawan, wawa tak bodoh . kalau nak dimaafkan , jumpa wawa and mintak maaf . wawa sedia memaafkan korang kalau korang yang mula mintak maaf dekat wawa . thank you :)


from heart to heart,
Nur Wardah Nordin