Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

news in october -wawa-


hye stalkers . mesti dah lame tunggu entri baru wawa kan . 
sorry sangat sejak dua menjak dan bermenjak-menjak nie wawa busy dengan study . well dah jadi jururawat pelatih setia katakan . huhu . so .. ape yang wawa nak citer kat korang . banyak sangat kowawa nak cerita and kongsi dengan korang . muahahaha :D

wawa dah start kerja at Hospital Tuanku Jaafar, Seremban

ape pon owsem . aku lah siang malam menjaga patient kat sini .

nie pulak member aku yang oswem dekat kolej kejururawatan kuala pilah nie
dari kiri : lyssa (my roomate) , rosliyani (kawan saye) , dan wanda (peace)-saye-

dari kiri : muka comel -saya- , rosliyani, lyssa , fara mysara and kak shida :)
mase koko . poyo jer kan . jgn downlod muke skupang kami -.-

something is special about me , korek hidung lekat dekat dinding :)
eh . how can i see you . jangan pandang ku sebelah mata >_<

okey . itu baru mukadimah .
ini baru nk masuk tajuk . tadi keluar tajuk . heewww .

hey guys wawa dah pakai instagram .bole search 'wandaanderlina' .. hee
and dah mule pakai whatsapp . mintak la numb dekat wawa :D
huhu ,,, tak malu promote diri . boooooooo ..

ade sape2 dekat sini nak jadi scandle wawa ? hehe .. eh jangan .. karang laki aku tahu dikejarnya aku dengan periuk belanga . hee .

seriously wawa bosan giller duduk kuala pilah . yela dari kecik sampai besar hidup dengat bandar sampai dekat pilah nak keluar cari watson or guardian pon susah . mcm susah nak hidup jer . so, ade sape2 voluntier nak ambik aku dekat pilah g seremban ke .. one more . aku tak boleh hidup sebab dah lame tak keluar hang .... dah mcm orang clubbing la . dah berabad tak pegi clubbing bole mampus kot . hehe .

cuti sem or cuti ape sekali pon sure aku ambik , nak balik penang untuk mehidup udara segar di penang . boleh la rempit dengan ego s aku dulu . pakai baju kesayangan dekat almari dlm rumah tuh .. dapat la turun hang sunway or queensbay every saturday .. ouhhh bestnyer kalau dibanyangkan ...

okey dear stalkers , nak tutup sampai kat sini jea . esok start keja . kena keja pagi . perghhh kena bangun awai . heee . bubye ^_^


the typewriter,
wanda anderlina
your scandle :)