Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

wish me :D


hye peeps . esok 1 november 2012 . 
lagi beberapa hari jer umur aku akan mencecah 19 tahun . my birthday is on 8 november . u all take note okey pastikan setiap korang ade hadiah untuk wawa semperna birthday yang ke 9belas . hee :D
actually wawa tak pakse pon .. nak bagi silakan tak bagi pon takpe . nak wish saje pon bole . tak nak wish lagi lah bolehhh :D

yea kalau korang ade perhatikan status wawa sekarang nie banyak maki hamun orang . sape yang wawa makikan tu ? ade la someone . korang tak kan tak kenal kot , Eddie Sykes Marley . okey dia tak de pape dengan aku pon . aku saja syok maki dia . sebab aku benci .. lalalala . 
dia baik gila . siall gila punya baik . sebab dia baik aku maki dia . okey fullstop . semalam aku gadoh besar dengan dia . aku relex jer . coz aku seorang wanita yang penyabar tapi baran ! . itu penting .
jangan ingat muke comel suci macam aku nie sopan santun baik bagai .. time baran aku datang biler2 je aku boleh hempok muke orang tu . nak try dengan aku silakan cari pasal dengan aku :D
take note okey .

this friday will start my first paper for final exam . whoaaaa .... i can't believe i will going for exam .
dah la tak bace ape pon . sure duduk main hantam . ikut kepala otak aku yang tak beberapa nak betul ni .. korang doakan yang terbaik untuk wawa . bagi wawa ketenangan dalam menjawab soalan . tenangkan fikiran lapangkan dada .. dan ilmu yang penuh didada dan didalam poket :D