Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

a month in house

hye fellow bloggerism :)
nice to meet you all ..

cuti sem sebulan dah semakin habis .. dalam seminggu jer lagi wawa kene balik kolej kat Kuala Pilah sane nuh .
pleaseeeeeeeee .. tak nak balik sane . huwaaaaaaaaa :'(
tapi rindu my bff ( FARALALA )

sepanjang cuti sebulan nie wawa kene perap dalam rumah je , dah macam ayam panggang kene perap .. lame duduk rumah boleh dapat decubitus ulcer / kudis tekanan . hahaha ..

hari tu wawa ade keluar pergi jusco . motor sendiri jatuh atas kaki . alah sikit je pon . tak sakit mane pon . esok bangun tidur tu , tengok lebam dy , bapak besar !! tekejut den .. sekit dah xde . parut bapak dy melekat lagi dekat kaki suci aku nie . erghhhhhhhh .. habis la aku . lepas nie tak boleh pakai seluar short . terdedah parut gedabak aku tu . parut tu tak macam lebam , tapi macam internal haemorrhage / pendarahan dalaman .

selagi tarikh belum 25hb , aku tak boleh keluar hang dengan member , sebab ongkosnya enggak mencukupi . lepas gaji , duit den botingkek-tingkek .. mcm lagu WARIS tu . bhahaha .

(click utk tumBESARan gambar)

nie gambar den yang terkini , terbaru dan masih fresh from cow farm ..
ambik kau , 4 gambau den kasi . hehe . tatap la lame2 .

bile duduk rumah sorang terase mcm nak main gitar.. pastu bile sakit tangan main gitar , sebok cari keyboard , nak cover lagu baru ... cisss , tak senonoh punye perangai .. lepas cover mesti nak upload youtube .. eh , aku punye pasal la nak upload youtube ke ape ? aku rase korang yang tengok video aku kat youtube berulang kali kan ?? hahaha :D

okey la bloggerism or stalkerism aku nie .
muah pipi kanan , muah pipi kiri ..
lepas bace entry aku nie . muah lappy kau sekali untuk aku . haha :*

xoxo ,
love, wanda anderlina