Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

eddie dah kahwin


hye guys . bloggerism .
wawa baru jer dapat berita yang kawan wawa , Eddie Sykes Marley or Mohd Shaiful dah berkahwin .
alhamdulillah lah . semoga berbahagia , jadilah suami yang baik . 

wawa tak tahu nak cakap ape dah sebab terkejut dengan berita tuh . kau tak jemput aku pon kan ? 
tapi takpe , kite baru bergaduh jer . and before kau kahwin , sempat aku jumpe kau face to face kat Perda . itu pon sebab terserempak . tuhan nak bagi kesempatan aku jumpe kau sebelum kau jadi suami orang.

aku okey jer . aku tak tahu kau kahwin dengan sape . hope isteri kau terbaik untuk kau . cume aku kesian dekat perempuan yang kau sayang dulu . malas aku nak ungkit , ape pon , kau suami orang . aku kesian dekat Daty Vulubells jer . dia tunggu kau lame dah . tak pernah dia rasa jemu tunggu kau . tapi kau dah kahwin . aku faham ape dia rase . heart broken .

congratulation !!!