Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

i have lost my friends

hye people . long time no see yea . i miss you all . sure you miss me too rite ? :D

now , tengah cuti sem . alhamdulillah saya dah tempuh sem paling tuff , sem 2 . green beep .
next sem we are going to sem 3 dengan pangkat blue beep .
im so excited . alhamdulillah , thanks god .

actually im not in mood . i feel lonely . i have lost my friends .

BERKAWAN BIAR BERIBU , BERKASIH BIAR SATU

sebab aku berkawan beribu lah masalah nie terjadi .
aku memang seorang yang lebih selesa berkawan dengan lelaki berbanding perempuan . bukan bermaksud aku gatal , tapi lelaki boleh buat kawan . perempuan nie lebih bermusuhan . pantang tengok orang lebih sikit dari dia , sure bermasam muka .
 lelaki lain , mereka bukan mcm perempuan kaki gosip , kasi sebar maklumat sane sini , kaki fitnah .
 kalau kita bagitahu rahsia kat lelaki tu , sumpah dia tak bagitahu sesiapa dan dia mudah untuk lupakan cerita tu . 
kalau perempuan , pantang dapat rahsia , tak sampai sejam , sure dia dah cerita rahsia tu merata ,. 
bagi saya , bahaya kawan dengan perempuan walaupun saya perempuan . saya kenal siapa perempuan yang sebenar .

tapi, susah jugak sebab saya berkawan dengan lelaki . bila dah berkawan rapat dengan someone, rase mcm kene game . pastu , bile member dah ade gf , aku tak nak kacau sangat . bile member ignore kite , of course la ignore balik . takkan nak gedik2 cari mmber tu jugak .

cakap pasal gedik , aku banyak kali kene cop gedik . of course la orang perempuan cakap mcm tu dekat aku.. jeles kot
mungkin sukar bagi aku untuk jadi matured . aku pon perasan . umur hampir memcecah 20 tahun , tapi perangai childish lagi .
cepat2 lah kawen , maybe aku jadi matured sikit . hehehe

tu  aje dari wawa . dah lewat pagi dah nie . bubye ^_^