Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


welcome to my blog
catch me if you can
unbelievable dreams

Tagboard

⊰HOLLA !!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

membalas jasa ibubapa

assalamualaikum . dah lama tak rasa berblogging . 
biasalah kehidupan sebagai seorang student . dulu boleh lah berblogging tak ingat dunia . sekarang busy dah klinikal kat hospital . bukan mudah nak buat banyak kerja dalam satu masa .
kehidupan berblogging aku banyak berubah dengan kehidupan sekarang ..
dah banyak benda dlu aku tinggalkan , dan ada yang aku kejarkan ..

kehidupan dlu dan kini banyak perubahan . sekarang nak tengok muka parent pon susah . selalu merantau utk belajar . memenuhi kehendak mereka yang mahu melihat aku berjaya . mampukah aku ? mampukah aku merealisasikan impian mereka ? 
aku dah terlalu banyak menyusahkan mereka . terlalu bnyak habiskan wang mereka .. mungkin kini tiba masanya utk aku membalas segala jasa baik mereka.

selalu aku doakan utk mereka dalam tiap solatku .. selalu aku doakan utk diri aku, supaya aku mendapat kasih sayang mereka sepenuhnya , supaya aku dapat membalas jasa mereka , supaya mereka dapat apa yang mereka perlukan dari aku . aku mahu mereka merasa kebahagiaan dari aku ..
insyaallah .

doakan supaya aku menjadi anak yang soleh , menurut kata ibubapaku .. termasuk adik-adik ku menjadi anak-anak yang soleh .. ibubapa mana yang tak mahu melihat anak nya menjadi anak yang terbaik ?...

sampai sini sahaja .. insyaallah :)
assalamualaikum 

NUR WARDAH NORDIN